Προληπτικές εξετάσεις θα πραγματοποιήσει σε κατοίκους της Ανάληψης Θέρμου, Κινητή Ομάδα Υγείας του ΕΟΔΥ, την Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2026.
Την είδηση έκανε γνωστή ο δήμαρχος Θέρμου, κ. Σπύρος Κωνσταντάρας.
Σε σχετική ανακοίνωση της Επόπτριας Ιατρού, Μαρίας Τικιστιρμά αναφέρεται:
Το Υπουργείο Υγείας και οι Κινητές Ομάδες Υγείας (Κ.Ομ.Υ.) του Ε.Ο.Δ.Υ., σε συνεργασία με την 6η Υγειονομική Περιφέρεια και τις Τοπικές Αυτοδιοικητικές Αρχές θα πραγματοποιήσουν σειρά προληπτικών εξετάσεων στην Ανάληψη Θέρμου, στο Κοινοτικό Γραφείο, την Πέμπτη 02 Ιουλίου ,από 09:30 έως 14:00.
Οι εξετάσεις με μηχανήματα γρήγορης μέτρησης (POC) θα περιλαμβάνουν:
- Χοληστερίνη
- Τριγλυκερίδια
- Αιμοσφαιρίνη/αιματοκρίτης
- Γλυκόζη
- Μέτρηση κορεσμού οξυγόνου στο αίμα
- Μέτρηση αρτηριακής πίεσης
- Υπολογισμό Δείκτη Μάζας Σώματος (ΒΜΙ)
Παράλληλα, θα γίνει ενημέρωση για τους συνιστώμενους εμβολιασμούς ενηλίκων και ευπαθών ομάδων. Η δράση είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες και έχει προληπτικό -ενημερωτικό χαρακτήρα.
sinidisi.gr






















